Zmiana organizacji pracy urzędu miasta
W związku z aktualną sytuacją związaną z rozprzestrzenieniem się wirusa COVID-19, a przede wszystkim w trosce o zdrowie interesantów i pracowników, Urząd Miasta Sejny podejmuje działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa. Podjęte działania mają charakter profilaktyczny. W związku z powyższym:
Od dnia 29 października 2021 r. do odwołania obowiązują następujące zasady przy obsłudze interesantów:
- Kontakt z Urzędem przede wszystkim telefonicznie, drogą elektroniczną i pocztową;
- Na parterze budynku ratusza w godzinach pracy Urzędu przy wejściu głównym wyznaczona jest strefa zamknięta do obsługi interesantów;
- Interesanci są obsługiwani w Urzędzie pojedynczo, tylko w wyznaczonej, zamkniętej strefie,
z ograniczeniem do złożenia i odebrania korespondencji; - Podania, wnioski, dokumentacja, przesyłki złożone w Urzędzie od dnia 29 października 2021 r. będą podlegać 48 godzinnej kwarantannie.
- W zakresie dowodów osobistych, meldunków, urodzeń, zgonów i innych spraw załatwianych
w Urzędzie Stanu Cywilnego w Sejnach wizyty interesantów będą umawiane w sytuacjach wyjątkowych, WYŁĄCZNIE po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem: 87/5162075.
ADRES elektronicznej skrzynki podawczej naszego Urzędu:
https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Search?uId=10076
Aby potwierdzić profil zaufany nie trzeba udawać się do Urzędu, wystarczy zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej – na stronie www.pz.gov.pl
Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji pod telefonami:
Sekretariat/Centrala: 87/5162073; sekretariat@um.sejny.pl
Urząd Stanu Cywilnego: 87/5162075 (dowody osobiste, meldunki, urodzenia, zgony)
Zobowiązania pieniężne należy uiszczać na konta bankowe Urzędu Miasta Sejny:
Podatki, opłaty skarbowe, dzierżawy i użytkowanie wieczyste: 04 9367 0007 0010 0005 9590 0001
Opłaty za odpady komunalne: indywidualne numery ustalane są telefonicznie 87/5162073 w. 38
W załączniku Zarządzenie nr 130/2021 Burmistrza Miasta Sejny z dnia 28 października 2021 r.